دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

عشقمه این شعر.....مولانا دمت گرم














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

من از عالم تو را تنها گزینم

روا داری که من غمگین نشینم

دل من چون قلم اندر کف توست

ز توست ار شادمان وگر حزینم

بجز آنچ تو خواهی من چه باشم

بجز آنچ نمایی من چه بینم

گه از من خار رویانی گهی گل

گهی گل بویم و گه خار چینم

مرا تو چون چنان داری چنانم

مرا تو چون چنین خواهی چنینم

در آن خمی که دل را رنگ بخشی

چه باشم من چه باشد مهر و کینم

تو بودی اول و آخر تو باشی

تو به کن آخرم از اولینم

چو تو پنهان شوی از اهل کفرم

چو تو پیدا شوی از اهل دینم

بجز چیزی که دادی من چه دارم

چه می جویی ز جیب و آستینم



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

asa
ساعت15:11---9 مرداد 1393

پاسخ:هوووووووووووووف!!!!!!


n
ساعت14:25---8 مرداد 1393
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰

__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰

_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰

_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰

__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰

____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰

______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰

_________*-:¦:-*____۰♥۰

______________,*-:¦:-*پاسخ:ب اندازه من ک ن من عاشقتونم ..دیوونتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:,| 15:44 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]